جنجال بزرگ در مجمع سالیانه هیئت‌فوتبال مشهد با نقش‌آفرینی «مهدی تاج»!

فایل‌صوتی لو رفته از جلسه مهدی تاج رئیس و احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در جلسه مجمع سالیانه هیئت‌فوتبال مشهد و صحبت‌های برنامه‌ریزی‌شده جنجال بزرگی به‌راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هیئت‌فوتبال مشهد همچنین حضور در جلسه با رئیس اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان خراسان‌رضوی به‌طرز عجیب و شوکه‌کننده‌ای جنجال‌آفرین شد و صحبت‌هایی از آن لو رفته که می‌تواند برای این افراد گران تمام شود. مهدی تاج در این سفر نهایت تلاش خود را برای دور زدن رسانه‌ها و نشان دادن حمایتش از احسان اصولی به کار برد. اصولی علاوه بر فعالیت به‌عنوان رئیس هیات فوتبال مشهد، یکی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، سخنگوی این فدراسیون، رئیس کمیته فوتسال و غیره است؛ تمام مسئولیت‌های اصولی با مخالفت درخصوص عملکرد وی به‌واسطه فعالیت‌هایش همراه شده است.

از آنجا که هاشمی جواهری، رئیس اداره‌کل ورزش‌وجوانان از منتقدان احسان اصولی بوده و با وی اختلافات زیادی دارد، وی در جلسه هیئت‌فوتبال استان حاضر نشد. به‌همین دلیل مهدی تاج تصمیم گرفت نشستی را هم به صورت جداگانه با هاشمی برگزار کند؛ اما در حالی که اصولی هم قصد داشت وارد ساختمان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان شود، از ورود او جلوگیری به‌عمل آمده و این عضو فدراسیون را به جلسه راه ندادند.

پس از برگزاری نشست رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان که طی آن صحبت‌هایی در مورد احسان اصولی و انتقادات از عملکردش مطرح می‌شود، این عضو هیات رئیسه از تاج می‌خواهد که از فرصت حضور در مشهد استفاده و حمایت‌های لازم را از وی انجام دهد. خصوصاً این که از چند روز قبل زمزمه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن اصولی از سخنگویی فدراسیون فوتبال هم مطرح شده بود و همین امر مورد سوال خبرنگاران رسانه‌های مختلف هم قرار گرفته بود.

جنجال بزرگ در مجمع سالیانه هیئت‌فوتبال مشهد با نقش‌آفرینی «مهدی تاج»!

مهدی تاج در اقدامی عجیب دستور می‌دهد تنها یکی از خبرنگاران وارد اتاق شود و سوالات هماهنگ شده‌ای را بپرسد؛ آن‌هم در حالی که سایر خبرنگاران را از اتاق خارج کردند.

مهدی تاج، احسان اصولی و وحید شمسایی در المپیاد فوتسال بعد از بیرون رفتن خبرنگاران و حضور تنها رسانه مدنظر مهدی تاج در اتاق ماندند که رئیس فدراسیون فوتبال از آن شخص می‌خواهد تنها دو سوال هماهنگ شده از او پرسیده شود و حتی سوالات را یک‌بار با او چک می‌کند.

متن مکالمه تاج با خبرنگار حاضر در اتاق به این ترتیب است:

مهدی تاج: «می‌پرسی که آقای اصولی گفته شده از سخنگویی فدراسیون تغییر کردن؛ بنده می‌گویم نه چنین چیزی نیست و همچنان سخنگوی ماست؛ چیز دیگه‌ای هم جواب نمی‌دهم. فقط دو تا کلام. یکی سخنگو همونه و دوم هم اینکه سوال کن امروز بعد از مجمع، شما به اداره‌کل ورزش‌وجوانان رفتید. خواهشمند است بگوئید که آنجا چطور شد و بعدش هم من بگویم و دیگر توضیحش با خودم است.»

در این هنگام احمدرضا براتی دیگر عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که به‌همراه تاج و اصولی در اتاق حضور دارد، خطاب به خبرنگار می‌گوید: «اصولی در هیئت‌فوتبال با قدرت کار خودش را انجام می‌دهد.»

مهدی تاج: «آره؛ هیئت هم دارد کارش را انجام می‌دهد.»

مهدی تاج پس از صحبت درباره تغییر سخنگوی فدراسیون فوتبال، فراموش می‌کند که درباره راه ندادن اصولی به جلسه اداره کل ورزش و جوانان صحبت کند که با تذکر خبرنگار دوباره مجدداً شروع به گفتگو می‌کند:

مهدی تاج: «اصلاً بنا نبود آقای اصولی بیاید. اصلاً هم نیامد که نخواهند راه بدهند و این کذب است.»

در ادامه قرار می‌شود برای اینکه خبرنگاران بیرون از اتاق «دست خالی» آنجا را ترک نکنند، با آن‌ها هم مصاحبه‌ای صورت بگیرد، اما نه مهدی تاج بلکه دیگر اعضای فدراسیون. همچنین مهدی تاج در این زمان خطاب با براتی می‌گوید: «حالا شما یه صحبتی باهاشون بکن، اما داغش نکن!»

جنجال بزرگ در مجمع سالیانه هیئت‌فوتبال مشهد با نقش‌آفرینی «مهدی تاج»!

براتی هم از فردی به‌نام محسن (حیدری) می‌خواهد این وظیفه را انجام دهد: «بگو در واقع مجمع و بخش امروز رو آقای تاج جواد داد و تموم شد!»

مهدی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال در سفر به مشهد به‌هیچ عنوان تصور نمی‌کردند انتشار یک فایل‌صوتی از جلسه خصوصی سناریوهای آن‌ها را نقش‌بر آب کند. جدا از اینکه مدیران فدراسیون رسانه‌ها را بازیچه‌ای برای رسیدن به منابع و مقاصد خود قرار داده‌اند بررسی این نکته حائز اهمیت است که دفاع از سخنگوی فدراسیون فوتبال با آن همه منتقد و کارنامه منفی از اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد گرفته تا سقوط تیم‌های مشهدی از لیگ‌برتر و.. چه منفعتی برای مهدی تاج دارد؟ این سوالی است که شاید نهادهای نظارتی با ورود دقیق‌تر به ماجرا بتوانند به جواب آن دست پیدا کنند.

کد خبر 635144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.