تصادف در محور آستارا - اردبیل ۵ مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا گفت: در تصادف دو دستگاه خودروی سواری پرشیا و ساینا در جاده آستارا - اردبیل، منطقه «آق چای»، پنج نفر مصدوم شدند.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودرو پرشیا و ساینا در جاده آستارا - اردبیل منطقه «آق چای»، در ساعت ۲۰:۳۶ شامگاه پنجشنبه بیست و نهم دی ماه_ اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیادلر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه به علت شدت برخورد دو خودرو با یکدیگر، پنج نفر از سرنشین خودروهای سواری دچار مصدومیت شده و توسط نیروهای هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه، تا ساعت ۲۲:۱۰ طول کشید، اضافه کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: پنج امدادگر آموزش‌دیده هلال‌احمر به همراه یک خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا برای ارائه کمک به حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان احتمالی در محور آستارا - اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند.

حیدرزاده ادامه داد: شهروندان و مسافران در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 635098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.