کاهش سوانح رانندگی ورودی اصفهان با پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در محدوده مناطق هفت و ۱۲ شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال اجرا شد که در کاهش سوانح رانندگی ورودی شهر بسیار تاثیرگذار است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در محدوده مناطق هفت و ۱۲ شهرداری واقع شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال آغاز شد و حدود یک ماه پیش به طور کامل به پایان رسید، پس از هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های خدماتی به خصوص شرکت توزیع برق، نسبت به روشنایی این پروژه نیز اقدام شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: عملیات نازک‌کاری از جمله اجرای نیوجرسی و موضوع خط شش معابر انجام شد و به‌تازگی با دستور شهردار اصفهان این پروژه به بهره برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه تأثیر بسیار مستقیم در کاهش سوانح رانندگی ورودی شهر دارد، چراکه با اجرای آن وسایل نقلیه سنگین که قصد ورود به شهر اصفهان و تردد به سمت شرق یا جنوب شهر را دارند، به طور مستقیم از طریق بلوار فرزانگان به رینگ چهارم و از آنجا به سمت شرق و جنوب شهر انتقال یابند.

کشاورزراد تصریح کرد: پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان به طور قطع در موضوع ترافیک سطح شهر و کاهش حجم ترافیک قسمت ورودی شهر اصفهان از سمت شمال تأثیر بسزایی داشته است، همچنین اجرای این پروژه در کاهش آلودگی هوای شهر نیز مؤثر است.

وی گفت: این اتصال از سمت شاهین‌شهر به سمت بلوار معلم و سپس به طرف خیابان کاوه امتداد می‌یابد و پس از آن با هدایت تابلوهای راهنمایی‌ورانندگی از سمت راست خیابان کاوه، بزرگراه از مسیر اصلی جدا می‌شود و خودروها بدون ورود به خیابان کاوه از محل زیرگذر به بلوار فرزانگان و سپس با قرارگیری در رینگ چهارم به شرق و جنوب اصفهان می‌رسند.

کد خبر 635097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.