نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و استقلال

کارشناسان مطرح داوری صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و استقلال را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان و استقلال امروز _ پنجشنبه بیست‌ونهم دی _ در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ مقابل یکدیگر به میدان رفتند. این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان تمام شد.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود. کارشناسان مطرح داوری صحنه‌های بحث‌برانگیز این رقابت را بررسی کردند.

کارت زرد محبی اشتباه بود

دقیقه ۷۹: محمد محبی در محوطه جریمه سپاهان توسط کریمی سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و یک کارت زرد هم به محبی نشان داد.

حیدر سلیمانی: این صحنه پنالتی نبود، اما نباید داور کارت زرد به محبی نشان می‌داد.

یزدانی: ادامه بازی باید داده می‌شد، شبیه‌سازی نبود و داور برای کارت زرد اشتباه کرد. زیرا هر دو بازیکن تلاش می‌کردند و برخوردی داشتند که شبیه‌سازی نبود.

پنالتی سپاهان به‌درستی گرفته شد

دقیقه ۹۲: سیاوش یزدانی در محوطه جریمه استقلال، مچ پای شهریار مغانلو را زد و داور پنالتی اعلام کرد.

حیدر سلیمانی: پنالتی درست اعلام شد. مغانلو به شکلی پای خود را قرار داد که یزدانی پای او را بزند و پنالتی بگیرد.

یزدانی: پنالتی درست بود. مدافع استقلال با پای راست پای بازیکن سپاهان را زد که تصمیم داور درست بود.

عملکرد کلی داور

حیدر سلیمانی: امروز یکی دیگر از قضاوت‌های خوب اکرمی را شاهد بودیم. در نیمه اول، با کارت‌های زرد بازی را کنترل کرد و در نیمه دوم، کار سختی نداشت. قضاوت‌های نیم‌فصل اول را که بررسی کردم، بهترین قضاوت را کاظمی و اکرمی داشتند که اکرمی در بازی امروز هم نشان داد مدیر و مسلط بر بازی است.

یزدانی: همه اخطارهایی که داده شد درست بود، به‌جز کارت زرد به شهریار مغانلو. زیرا این بازیکن با کف استوک خود قسمت بالای روی پای بازیکن استقلال را هدف قرار داد که باید اخراج می‌شد و اخطار تصمیم درستی نبود. اکرمی در جرایم انضباطی یکنواختی داشت که نکته مثبتی بود. داور عملکرد کلی خوبی داشت، اما داوران بین‌المللی ما نباید در قضاوت خود رفتار غیرمسئولانه داشته باشند. اکرمی با عصبانیت با بازیکنان و اعضای کادر فنی برخورد می‌کرد که باید این موضوع را اصلاح کند.

کد خبر 635062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.