تسهیلات ویژه برای زلزله‌زدگان خوی

رئیس سازمان مدیریت بحران از توزیع دو هزار و ۵۰۰ چادر بین زلزله‌زدگان خوی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۵ سال آینده مناطق زلزله‌زده خوی به‌طور کامل بازسازی شود. درصدد افزایش وام ۲۰۰میلیونی به ۳۰۰ میلیون هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن نامی در بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی از تخریب ۲۰ تا ۸۰درصدی ۵۰۰ خانه در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: درصدد افزایش وام ۲۰۰میلیونی به ۳۰۰ میلیون و کمک بلاعوض ۵۰میلیونی به ۸۰ میلیون تومان به افرادی هستیم که در این زلزله منازلشان تخریب شده است.

وی با بیان اینکه مناطق زلزله‌خیز شهرستان خوی در سه تا پنج سال آینده به‌طور کامل مقاوم‌سازی می‌شود، مطرح کرد: مدیریت استان آذربایجان غربی در ارائه تسهیلات برای نوسازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده بی‌نظیر عمل کرده و الگویی در سطح کشور است.

رئیس سازمان مدیریت بحران از حضور موکبان اربعین حسینی در منطقه زلزله‌زده خوی خبر داد و گفت: موکبان اربعین حسینی روزانه تا هفت هزار پرس غذای گرم در این مناطق توزیع خواهند کرد.

نامی به توزیع بیش از دو هزار و ۵۰۰ چادر در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و یادآور شد: وسایل گرمایشی لازم نیز در بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در ارائه خدمات به مناطق زلزله‌زده تاکید کرد: وزیر کشور شخصا پیگیر خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده خوی است.

کد خبر 635057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.