دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گفت: سه سارق کابل‌های مخابراتی با ۳۲ فقره سرقت در عملیات مأموران نتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شاهین‌شهر که موجب قطعی تلفن و اینترنت ساکنان برخی محلات و نارضایتی آن‌ها شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با راه‌اندازی واحدهای گشتی هدفمند در سطح شهرستان، تلاش برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز شد که در نهایت با تلاش مأموران انتظامی کلانتری‌های ۱۶ و ۱۱ این شهرستان سه نفر سارق سابقه‌دار حین سرقت کابل‌های مخابراتی شناسایی و در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی کابل و تجهیزات مخابراتی در بازرسی از خودروهای سارقان، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۲ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی و ۵۱ فقره تخریب زیرساخت‌های شرکت مخابرات اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه این سارقان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان وارد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ ثابت‌راسخ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه به سرعت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 635042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.