کشف اسلحه جنگی و شکاری در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و ۲۱۰ عدد فشنگ مربوطه در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح امنیت و آرامش مردم و مقابله با ناامن کنندگان جامعه طرح جمع‌آوری سلاح‌های گرم و سرد غیرمجاز و اموال ممنوعه در دستور کار مأموران کلانتری‌ها و پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود ۱۰ نفر از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز گرم و سرد را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی این افراد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۰ قبضه اسلحه گرم غیرمجاز شامل ۱۲ قبضه اسلحه وینچستر شکاری و هشت قبضه کلت جنگی خبر داد و تصریح کرد: از متهمان ۱۷۰ فشنگ جنگی، ۴۰ فشنگ شکاری، هفت عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، پنج عدد شوکر، دو تیغه قمه و چهار تیغه چاقو و یک رشته دستبند کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، اضافه کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز علاوه‌بر اینکه برابر قانون جرم است و برای دارندگان آن‌ها مجازات تعیین شده عامل مهمی در ایجاد ناامنی و جرم در جامعه است، از این رو پلیس با قاطعیت و در چارچوب قانون با این موارد برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم به منظور مشارکت در امنیت جامعه هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.