رسانه ملی نوک پیکان رویارویی با جنگ رسانه‌ای دشمن است

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری اصفهان گفت: تقویت صدا و سیما تعارف نیست، بلکه یک راهبرد موثر و قطعی است. چراکه اگر این‌کار را نکنیم، دشمنان با رسانه‌هایشان ما را می‌زنند. بنابراین نمی‌شود به رسانه بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _ پنجشنبه بیست‌ونهم دی‌ _ در نشست تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس اسلامی ما در بیش از چهار دهه عمر خود، همواره درگیر جنگ تمام‌عیار با دشمنان و مزدوران منطقه‌ای و غربی آن‌ها بوده است.

وی افزود: امروز مستکبران عالم و دشمنان جنگ ترکیبی سهمگینی را علیه ملت ایران دنبال می‌کنند. ما نیز باید هوشیارانه و با بصیرت مدافع انقلاب باشیم و از این دشمنی‌ها نهراسیم.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین دفاع ما، هشت سال دفاع مقدس بود، تاکید کرد: آن زمان صدا و سیما پشتیبان‌کننده رسانه‌ای و تبلیغات جنگ بود، اما در جنگ امروز رسانه پشتیبان نیست و خود یگان رزم و نبرد متقابل است.

جان‌نثاری اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین رزم رسانه است که در رأس همه آن‌ها رسانه ملی است. صدا و سیما یک‌تنه باید جلوی غول‌های رسانه دنیا ایستادگی کند و با تولید محتوای موثر جلوی دروغ و نفرت‌پراکنی این بوق‌ها را بگیرد. جنگ ترکیبی امروز افسران و سربازان قابل و ماهری طلب می‌کند که هم مفهوم این جنگ گسترده و نامتوازن را بدانند و هم اینکه همه ظرفیت‌ها را فعال کنند.

وی تصریح کرد: حمایت کردن این نیست که بگوییم صدا و سیما ابزار است، بلکه باید بدانیم رسانه ملی نوک پیکان رویارویی با جنگ رسانه‌ای دشمن است و از این منظر این جریان را نگاه و تحلیل کنیم. تقویت صدا و سیما تعارف نیست، بلکه یک راهبرد موثر و قطعی است. چراکه اگر این کار را نکنیم، آنان با رسانه‌هایشان ما را می‌زنند. بنابراین نمی‌شود به رسانه بی‌تفاوت باشیم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: می‌طلبد امروز فصل و تفکر جدیدی در موضوع تحول رسانه باز شود و کار در این حوزه با جدیت بیشتری صورت گیرد.

جان‌نثاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید و توصیه مداومی بر موضوع خطیر جهاد تبیین دارند، افزود: تقویت یگان رزم رسانه‌ای و ایستادن جلوی دشمنان بدخواه این کشور به‌شکل همیشگی باید در دستورکار مدیران رسانه باشد و با قدرت دنبال شود.

به گزارش ایمنا، در این آیین، یوسف افشاری‌نیا به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان اصفهان معرفی، و از خدمات بهرام عبدالحسینی در مدت چهار سال و نیم تصدی مدیرکلی این سازمان تقدیر شد.

همچنین در این نشست، از خانواده معظم شهید مدافع حرم «سجاد مرادی» که آذرماه سال ۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل شده بود قدردانی شد.

کد خبر 635017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.