دستگیری عامل قتل ۴ شهروند در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به چهار فقره قتل در شهرستان‌های فیروزآباد و شیراز خبر داد .

سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در مرداد سال جاری در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع آن در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد در این زمینه ادامه داشت تا اینکه گزارشی مبنی بر کشف خودروی مسروقه در شهرستان فهرج استان کرمان و دستگیری سارق آن رسید که با توجه به سرنخ‌های موجود، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع با اخذ نیابت قضایی به آن شهرستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی‌های تکمیلی، مشخص شد که سارق دستگیرشده در استان کرمان همان عامل قتل در شهرستان فیروزآباد است که برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به این شهرستان انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی پلیس، قاتل ۳۰ساله به چهار فقره قتل اعتراف کرد، افزود: این فرد قاتل در مرداد و مهر سال جاری و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و سه نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را از آنان به‌ سرقت برده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه مقتولان ۶۰ ،۲۰ ،۵۰ و ۵۷ ساله بوده‌اند، افزود: قاتل در تحقیقات، انگیزه خود از قتل را سرقت احشام مقتولان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس درباره کشف دو قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه این قاتل خاطرنشان کرد: در این زمینه همدست قاتل نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که استان فارس محل امنی برای اقدامات آن‌ها نخواهد بود و ماموران پلیس برابر قانون و قاطعانه با این‌گونه افراد برخورد می‌کنند.

کد خبر 635009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.