محمدرضا ساکت: مدارک مجوز حرفه‌ای را با صداقت به AFC می‌دهیم/موزه سپاهان ۸ فاز خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اولین باشگاهی هستیم که مجوز حرفه‌ای را دریافت می‌کنیم؛ همچنین دو روز قبل چهارمین جلسه ستاد مجوز حرفه‌ای برگزار شد و در حال آماده‌سازی اسناد و مدارک هستیم تا با صحت، سلامت و صداقت آن‌ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌ونهم دی‌ماه_ آئین افتتاح فاز سوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد؛ در این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل، کیومرث فرهناک، حسین طلاکش، کریم قنبری، حمید معماریان، احمد باغبانباشی، ابراهیم لوینیان و مهدی جعفرپور به‌عنوان پیشکسوتان باشگاه سپاهان حضور داشتند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تاریخ هر مجموعه‌ای سند گویای تلاش‌ها، موفقیت‌ها، روزهای غم و شادی و ماندگاری‌ست بر چهره‌هایی که در آن مجموعه تلاش کردند، خون‌دل خوردند، غیرت به‌خرج دادند و آن مجموعه را پویا نگه‌داشتند. رویکرد باشگاه سپاهان این است که استاندارهای مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی رسانه‌ای و استعدادیابی را در حوزه‌های مختلف جاری کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه موزه باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان هشت‌فاز خواهد داشت افزود: پروژه جاری‌شده سپاهان که فاز سوم آن امروز افتتاح می‌شود بالغ بر هشت فاز دارد؛ چهار تالار وجود دارد و حداقل شش تالار دیگر در حال آماده‌سازی است که این اقدام برگرفته از سطح جهانی و ورزشگاه بارسلونای اسپانیا است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ورزشگاه نقش‌جهان را یک قطب‌گردشگری در اصفهان قلمداد و تصریح کرد: ورزشگاه نقش‌جهان قطب‌گردشگری ورزش اصفهان است که خانواده‌ها، دانشجوها و همه مردم امکان بازدید فراگیر از آن را به‌عنوان قطب ورزشی اصفهان دارند که علاوه‌بر امکانات استاندارد ورزشگاه از موزه و قطب گردشگری در این قالب بازدید خواهند کرد.

محمدرضا ساکت: مدارک مجوز حرفه‌ای را با صداقت به AFC می‌دهیم/موزه سپاهان ۸ فاز خواهد داشت

محمدرضا ساکت ادامه داد: سپاهان یک تاریخ بلند دارد که در سال ۱۳۳۲ با نام شاهین تاسیس شد، سپس به‌نام سپاهان، سیمان‌سپاهان و فولادمبارکه سپاهان تغییر نام پیدا کرد. باشگاه سپاهان سال‌های سال فراگیرترین، متنوع‌ترین و بزرگ‌ترین اسپورت‌کلاب ایران و خاورمیانه بوده که با ۲۷ رشته‌ورزشی، ۸۸ تیم ورزشی و قالب‌بر ۲۲۰۰ ورزشکار فعالیت می‌کند. رویکرد شرکت و هیئت‌مدیره باشگاه این است که دوشادوش فعالیت ورزشی نگاه یکسانی به ورزش آقایان و بانوان به‌عنوان یک راهبرد اساسی تلاش کند و هر دو در یک‌سطح مورد توجه و حمایت هستند.

وی با تاکید بر تشکیل فروشگاه‌های سپاهان در کشور ادامه داد: همچنین اولین فروشگاه باشگاه سپاهان با همت همکاران در حوزه بازرگانی افتتاح شده که عموم مردم می‌توانند از امکانات، البسه و تجهیزات دیگر با برند تجاری سپاهان استفاده کنند؛ به‌همت باشگاه سپاهان، ۴۶ پایگاه هم‌نام در برخی استان‌ها به‌عنوان شعبه‌هایی از این فروشگاه درحال فعالیت هستند. همچنین کتاب شفاهی سپاهان در حال آماده‌سازی است که در آینده به بازار نشر خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در باشگاه سپاهان تنوع رشته‌ها رعایت می‌شود و مهم‌ترین اصلی که در این قالب مورد توجه قرار گرفته این است که همه آنانی که برای سپاهان در تاریخ بوده‌اند برای همیشه مورد تکریم قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنیم نام‌شان در باشگاه بماند؛ حتی در غرفه‌ویژه بخشی از افتخارات و تصاویر بزرگان سپاهان نیز به‌امانت گذاشته شده است. نظام جامع هواداری سپاهان توسط سازمان‌لیگ و وزارت ورزش‌وجوانان مورد تائید قرار گرفته و درحال شکل‌گیری و سازمان‌یافته‌شدن است؛ تزئینات ورزشگاه نقش‌جهان به‌همت اعضای کانون هواداران سپاهان سازمان گرفته و در هر بازی تشکیل می‌گردد.

محمدرضا ساکت: مدارک مجوز حرفه‌ای را با صداقت به AFC می‌دهیم/موزه سپاهان ۸ فاز خواهد داشت

محمدرضا ساکت درخصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: در بخش پنج‌گانه مجوز حرفه‌ای بیشترین تلاش و سازماندهی را با برنامه‌ریزی قوی انجام می‌دهیم و اولین باشگاهی هستیم که مجوز حرفه‌ای را دریافت می‌کنیم؛ همچنین دو روز قبل چهارمین جلسه ستاد مجوز حرفه‌ای برگزار شد و در حال آماده‌سازی اسناد و مدارک هستیم تا با صحت، سلامت و صداقت آن‌ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در حوزه فوتبال‌پایه سازماندهی‌های لازم توسط باشگاه سپاهان صورت می‌گیرد و هدف ما پرورش استعدادها است؛ ارتباط خوبی توسط مورایس و همکارانش میان پایه‌ها و تیم اصلی سپاهان برقرار شده که در چند نفر از بازیکنان پایه در اختیار تیم‌اصلی هستند؛ در حوزه بین‌المللی هم مسابقات بزرگی را ازجمله قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در کشتی و جام باشگاه‌های هندبال آسیا میزبانی خواهین کرد تا از حیثیت ایران دفاع کنیم.

کد خبر 634998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.