استانداردسازی وسایل بازی در راستای تامین امنیت و سلامت کودکان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: استانداردسازی وسایل بازی کودکان در راستای ایجاد امنیت و سلامت آنها هنگام بازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _ پنجشنبه بیست‌ونهم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال، ۱۰۰ مورد تعمیرات ست ورزشی و ۵۰ مورد تعمیرات مجموعه بازی پلی اتیلن در بوستان‌های شهرکرد انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ مورد تعمیرات ست ورزشی و بازی در پارک‌های شهرکرد انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ست‌های ورزشی و مجموعه‌های بازی بوستان‌های امام جواد (ع)، گلستان، اقبال لاهوری، بانوان و بهارستان تعمیر و بازسازی شد.

هاشمی تاکید کرد: استانداردسازی وسایل بازی کودکان در راستای ایجاد امنیت و سلامت آنها هنگام بازی یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود، در همین راستا نصب وسایل استاندارد بازی و کف پوش کردن زمین بازی آنها در اولویت برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف از دوشنبه تاکنون، نیروهای سازمان اقدام به برف‌روبی بوستان‌ها و برف‌تکانی شاخه‌های درختان کردند که این اقدام در راستای حفاظت از فضای سبز معابر انجام شده است و در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: اقدام به موقع کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در برف‌روبی و تکاندن برف درختان، علاوه بر ساماندهی معابر بوستان‌ها، می‌تواند مانع از آسیب دیدن و شکسته شدن شاخه‌های درختان شود.

هاشمی گفت: نیروهای این سازمان در حال آماده باش هستند تا در صورت بارش مجدد برف به شهروندان خدمت رسانی کنند، شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، با شماره‌های ۰۳۸۳۲۲۶۲۴۸۳ و ۰۳۸۳۲۲۲۱۰۹۵ تماس حاصل کنند.

وی افزود: عملیات اصلاح سیستم روشنایی میدان ۱۲ محرم جهت بهبود کیفیت روشنایی و ارتقا ایمنی در تردد صورت گرفت؛ تعداد هشت پایه برق دکوراتیو در حاشیه میدان نصب و به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای طرح استفاده از پساب فاضلاب، افزود: درحال‌حاضر حدود دو هزار هکتار فضای سبز در شهر وجود دارد که نزدیک به ۵۰۰ هکتار آن احیا شده است، مابقی فضای سبز به دلیل کمبود یا نبود آب احیا نشده و رو به خشکی رفته است.

کد خبر 634982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.