مهدی تارتار: مقابل پرسپولیس سرشار از انگیزه هستیم/ چند تغییر در تیم داشته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کار ما سخت است اما سرشار از انگیزه هستیم و بچه‌های ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. این توانایی را داریم که عملکرد خوبی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پیش از مصاف حساس تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر و شروع نیم‌فصل دوم اظهار کرد: این هفته با تیمی بزرگ و مدعی بازی داریم. پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. آن‌ها در این سال‌ها فوق‌العاده بودند و ثبات خیلی خوب و تغییرات بسیار کمی داشتند و هرسال تقویت شدند.

وی افزود: امسال برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشتیم. تمرینات خوبی در یک هفته اخیر داشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کنیم‌. کار ما سخت است اما سرشار از انگیزه هستیم و بچه‌های ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. این توانایی را داریم که عملکرد خوبی را داشته باشیم.

سرمربی گاندوها در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم. صادق صادقی محروم است و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. چند نفر به جمع ما اضافه شدند که اگر مشکلی نداشته باشند می‌توانند به ما کمک کنند.

کد خبر 634980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.