بازگشایی مسیر پایگاه هوایی به سمت شرق بندرعباس در مراحل پایانی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به بازگشایی مسیر پایگاه هوایی به سمت شرق بندرعباس گفت: انتظار می رود این اتفاق برای غرب این کلان‌شهر و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش، حدود ۵۰ درصد مسیر کوتاه‌تر و کاهش بار ترافیکی، رفع نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در عبور و مرور به همراه داشته باشد.

حسن سالاری، امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم دی_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسیر بازگشایی پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی به سمت شرق به طول دو کیلومتر که توافق چهار جانبه بین شهرداری، راه‌وشهرسازی، نیروی هوایی ارتش و استانداری هرمزگان انجام شده است و در حال سیر مراحل پایانی و تأیید نهایی آن هستیم که اتفاقی بزرگ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهر بندرعباس خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود با بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش، حدود ۵۰ درصد مسیر کوتاه‌تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در عبور و مرور و نکته مهم موضوع پدافند غیرعامل در منطقه غرب شهربندرعباس باتوجه به عبورومرور وسایل نقلیه بسیار زیاد مربوط به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی که در غرب شهر بندرعباس واقع شده‌اند را به همراه داشته باشد.

سالاری ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری و تمام کسانی که در این راستا همکاری و همیاری دارند، اظهار امیدواری کرد: به‌زودی شاهد انجام این اتفاق و توافق حائز اهمیت در راستای بازگشایی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با انسجام بیشتر، وفاق و همکاری، صبر و بردباری رضایت خداوند و خدمت به مردم را سرلوحه قرار دهیم.

کد خبر 634979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.