برد بی‌دردسر شاگردان رجب‌زاده / فرود هلیکوپتر در مسابقه لیگ یکی!

دیدارهای روز اول هفته هجدهم لیگ آزادگان روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته _چهارشنبه، بیست‌وهشتم دی‌ماه_ با برگزاری ۸ مسابقه آغاز شد.

نتایج دیدارهای روز اول هفته هجدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم صفر _ خیبر خرم‌آباد صفر

دو تیم بالانشین جدول در جم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا فرصت خوبی برای پیش‌تازی فجری‌ها ایجاد کرده باشند.

آرمان‌گهر سیرجان یک _ چادرملو اردکان ۲

چادرملو با کسب پیروزی ارزشمند در سیرجان، موفق شد جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشد و به رده دهم صعود کرد.

استقلال ملاثانی یک _ خلیج‌فارس ماهشهر یک

استقلال ملاثانی در خانه مقابل تیم قعرنشین خلیج فارس ماهشهر متوقف شد، تا روند ضعیف آبی‌پوشان خوزستانی در نیم‌فصل دوم هم ادامه داشته باشد. آن‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر رقبا، در جایگاه هشتم جدول حضور دارند. این در حالی است که در آغاز فصل استقلال ملاثانی در قامت یک مدعی ظاهر شده بود.

فجر سپاسی یک _ ون‌پارس صفر

شاگردان مهدی رجب‌زاده در دیداری که کاملاً بر آن مسلط بودند، به‌راحتی از سد حریف گذشتند، تا با این سه امتیاز ضمن صعود چندپله‌ای، دوباره کاندیدای جدی راهیابی به لیگ برتر شوند. آن سوی میدان اما ون‌پارس با این شکست یک رده دیگر در جدول سقوط کرده و یازدهم شد.

دریا بابل یک _ سایپا صفر

شاگردان محمد فکری که برای مصاف با سپاهان در جام حذفی با تمام قوا پا به میدان نگذاشته بودند و شکست سنگین را به پای بی‌توجهی‌شان به آن تورنمنت نوشتند، در لیگ یک هم عملکردی بهتری نداشتند و در برابر دریا بابل تن به شکست دادند. بابلی‌ها نیز که جواز حضور در یک‌هشتم نهایی جام حذفی را به دست آورده‌اند، نشان دادند روزهای خوب‌شان فرارسیده است.

پارس جنوبی جم صفر _ فجر سپاسی صفر

شاگردان مهدی رجب‌زاده برای دومین هفته پیاپی پس از تعطیلات متوقف شدند تا با سقوط به رده پنجم، شانس صعود را برای خودشان کم‌رنگ کنند. این در حالی است که فجری‌ها هفته‌های ابتدایی را بیشتر در حوالی صدر سپری کرده بودند.

شهرداری آستارا صفر _ مس شهر بابک صفر

شهرداری آستارا و مس شهر بابک در دیداری پر حاشیه که با فرود هلیکوپتر یکی از مسئولان راه‌آهن در زمین چمن آن همراه بود، در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خوشه طلایی ساوه صفر _ شمس‌آذر قزوین ۳ (انضباطی)

در یکی از اتفاقات عجیب هفته هجدهم، خوشه طلایی ساوه که میزبان شمس‌آذر بود در زمین مسابقه حضور نیافت، تا این دیدار با حکم انضباطی، سه بر صفر به سود نماینده قزوین اعلام شود. شمس‌آذر با این برد سهل‌الوصول، جایگاه خود را در صدر محکم‌تر از گذشته کرد.

جدول لیگ آزادگان در هفته هجدهم به شرح زیر است:

برد بی‌دردسر شاگردان رجب‌زاده/ فرود هلیکوپتر در مسابقه لیگ یکی!

کد خبر 634934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.