تمهیدات شهرداری مهدیشهر در پی بارش‌های اخیر

شهردار مهدیشهر از تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌ شهری شهرداری در پی بارش‌های هفته اخیر در این منطقه خبر داد.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اوایل هفته اخیر بر اساس هشدار نارنجی سازمان هواشناسی و جلسه ستاد بحران که در فرمانداری مهدیشهر تشکیل شد، با هماهنگی‌های انجام شده کارکنان واحد خدمات شهری شهرداری با استفاده از تجهیزات لازم آماده‌باش کامل بودند و به محض شروع بارندگی‌ها نسبت به شن و نمک پاشی و بازگشایی معابر اصلی شهر اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به جلسات هماهنگی برگزار شده در محل شهرداری و پیش‌بینی‌های انجام شده توسط مدیریت شهری مهدیشهر، معابر پر خطر شناسایی و کیسه‌های شن و نمک در مخازن مخصوص در دسترس شهروندان قرار داده شد.

شهردار مهدیشهر خاطرنشان کرد: با توجه احتمال بارش برف و باران و صدور هشدارهای جدید هواشناسی، به‌روزرسانی ماشین‌آلات انجام شده و شهرداری مهدیشهر آماده به کار است.

شربتدار با اشاره به مدیریت انرژی و اعمال صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق در ساختمان اداری شهرداری مهدیشهر، تصریح کرد: با توجه به سردی هوا و هشدارهایی که از سوی مسئولان در خصوص مصرف بهینه گاز مطرح می‌شود، از شهروندان درخواست صرفه‌جویی در مصرف گاز را داریم تا دیگر هم استانی‌ها و هموطنان هم بتوانند از این نعمت استفاده کنند.

کد خبر 634933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.