نورپردازی فضاهای شهری در دستور کار است

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت: نورپردازی شهری و تامین روشنایی برای تامین امنیت ضروری است، در همین راستا نورپردازی بلوار امام خمینی(ره) انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس بهمن‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین هدفی که برای نورپردازی شهر در نظر گرفته می‌شود، احساس امنیت و آرامش است.

وی افزود: شب‌های تاریک نیازمند نور کافی در سطح شهر است، به همین دلیل نورپردازی شهری و روشنایی برای امنیت ضروری تلقی می‌شود، در همین راستا نورپردازی بلوار امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار گرفت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در این بلوار نصب شد.

مدیر منطقه سه بندرعباس خاطرنشان کرد: این نورپردازی روی پایه چراغ‌های بلوار امام به طول ۴۵۵ متر انجام شده است.

بهمن‌زاده تصریح کرد: به منظور تجهیز و نصب امکانات رفاهی در سطح منطقه، ١٠ المان پروانه در بلوار ساحلی جانمایی و نصب شد، در راستای فراهم کردن امکانات مناسب شهری برای شهروندان و ارائه هرچه بیشتر خدمات رفاهی در سطح مکان‌های عمومی، ١٠ عدد المان طرح پروانه نصب شده است.

وی اضافه کرد: با هدف زیباسازی محیط شهری و در راستای رفع نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آنها به مکان‌های عمومی برای گذراندن اوقاتی پرنشاط، تلاش شهرداری منطقه سه، توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری است.

مدیر منطقه سه بندرعباس تاکید کرد: با هدف زیباسازی منظر و محیط شهر، ایجاد نشاط در فضاهای شهری و در راستای استقبال از بهار ١۴٠٢ عملیات نصب المان‌های نوری در دستور کار منطقه است.

بهمن‌زاده اضافه کرد: نصب ١٣ المان نوری طرح بادگیر در بلوار بهادر شمالی در حال اجرا است، پیش از این نیز المان بادگیر در بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی نصب شده بود.

وی گفت: این المان‌های نوری با ارتفاع یک متر در راستای افزایش زیبایی‌های بصری و ایجاد چشم‌اندازی زیبا و چشم‌نواز در فیوژ میانی بلوار بهادر شمالی توسط نیروهای منطقه در حال نصب است.

کد خبر 634921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.