مجوز ایجاد دهکده لجستیک در اصفهان پس از ۱۰ سال صادر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در ششمین نشست ستاد مراکز لجستیک وزارت راه و شهرسازی، موافقت اصولی نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور در اصفهان با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بخش دولتی اخذ شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، امیررضا نقش اظهار کرد: بر اساس بند ۱۳ مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۹۲، احداث و بهره‌برداری از دهکده لجستیک (بندر خشک) به استان اصفهان واگذار شد، اما از آن زمان با وجود پیگیری‌های مختلف، نتیجه‌ای عملیاتی حاصل نشده بود.

وی ادامه داد: نظر به موقعیت خاص استان اصفهان در حوزه حمل‌ونقل و لجستیک کشور به‌ویژه قرار گرفتن در کریدور شمال – جنوب و ترانزیت بین‌المللی، اعم از زمینی، ریلی و هوایی، در دوره مدیریتی جدید استان، ایجاد دهکده لجستیک (بندر خشک) به‌عنوان یکی از پیشران‌های مهم توسعه اقتصادی استان در دستورکار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های متعدد و فشرده طی یک سال گذشته، در ششمین نشست ستاد مراکز لجستیک کشور با تدبیر و همراهی وزیر راه و شهرسازی، با احداث و بهره‌برداری دهکده لجستیک (بندر خشک) اصفهان موافقت شد.

کد خبر 634854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.