شهرداری به دستگاه بازیافت آسفالت مجهز شد

️مسئول واحد موتوری شهرداری خمین از خرید دستگاه بازیافت آسفالت خبر داد و گفت: این دستگاه، آسفالت تخریب شده را تبدیل به آسفالت مرغوب و باکیفیت می‌کند.

️مرتضی صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری خمین ۷۰ خودرو دارد که در فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به صورت مداوم و مستمر به کار گرفته می‌شود، اظهار کرد: این دستگاه‌ها شامل ۹ دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل زنجیری، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه خاور بالابر، شش دستگاه حمل زباله، سه دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه ماشین سطل‌شوی، یک دستگاه ماشین خط‌کشی، یک دستگاه ویرتگن (آسفالت‌تراش)، یک دستگاه فینیشر، دو دستگاه تانکر آب، یک دستگاه برف‌روب، یک دستگاه نمک‌پاش، یک دستگاه غلتک زیرسازی و دو دستگاه غلتک آسفالت است.

️وی ادامه داد: به منظور تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان، در سال جاری یک دستگاه کامیون معدنی (دامپتراک) با ظرفیت حمل ۶۳ تن بار و اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خریداری شده است. این کامیون در سایت کارگاه‌های شهرداری خمین به منظور حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

️مسئول واحد موتوری شهرداری خمین خاطرنشان کرد: امسال و با پیگیری شهردار، یک عدد چکش هیدرولیک (سنگ خردکن) برای بیل زنجیری با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری شد.

️صمدی تصریح کرد: یک دستگاه بازیافت آسفالت با اعتبار سه میلیارد ریال خریداری شده است و به زودی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، این دستگاه آسفالت تخریب شده و بدون استفاده را تبدیل به آسفالت مرغوب و باکیفیت می‌کند. خرید این دستگاه موجب کاهش هزینه‌ها و تولید آسفالت بیشتر می‌شود و بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

وی تاکید کرد: شهرداری خمین در تلاش است تا پایان سال، یک عدد دستگاه غلتک به دلیل فرسوده شدن دستگاه قبلی، با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خریداری کند.

مسئول واحد موتوری شهرداری خمین با بیان اینکه از برنامه‌های سال آینده این واحد، خرید یک عدد ماشین حمل گوشت و یک دستگاه گریدر است، افزود: این دستگاه‌ها قدیمی، کهنه و فرسوده شده و ادامه استفاده از آن‌ها پرهزینه است.

️صمدی گفت: در سال جاری ۸۸ استعلام خرید کالا و خدمت، ۱۷ مناقصه و ۱۰ مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری شده است.️

مسئول واحد موتوری شهرداری خمین گفت: از سال ۱۳۹۶ تمام معاملات شهرداری‌ها باید از طریق این سامانه برگزار شود، تمام مناقصه‌ها، مزایده‌ها، استعلام‌ها، انتخاب پیمانکار و فروش اموال منقول و غیرمنقول در این سامانه برای تمام افرادی که در آن عضویت داشته باشند، بارگذاری و اعلان عمومی می‌شود.

کد خبر 634848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.