دستگیری باند بزرگ سرقت احشام در خوانسار

فرمانده انتظامی خوانسار از دستگیری باند بزرگ احشام در سال جاری خبر داد و گفت: یک باند ۹نفره که در چهار استان کشور فعالیت مجرمانه داشت با تلاش مستمر پلیس آگاهی خوانسار و غرب استان اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امروز بالاترین حق مردم و حکومت امنیت است، اظهار کرد: اگر امنیت نباشد، هیچ حکومتی دوام و بقا نخواهد داشت و فعالیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از سه هزار و ۵۷۶ فقره تماس با فوریت‌های پلیس انتظامی شهرستان خوانسار برقرار شده است، افزود: این تماس‌ها نسبت‌به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوانسار خاطرنشان کرد: در سال جاری، هزار و ۸۵۳ نفر به یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند.

سرهنگ سبحانی از اجرای ۱۰۱۰ فقره احکام قضایی توسط عوامل پلیس انتظامی و کلانتری‌های شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از هزار و ۷۵۰ فقره پرونده‌های قضایی در بخش‌های مختلف پلیس انتظامی شهرستان با موضوعات مختلف رسیدگی یا به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی از کاهش ۱۳درصدی سرقت‌ها در زمینه‌های مختلف در سال جاری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری، با تلاش عوامل انتظامی شاهد هیچ‌گونه جرائم مسلحانه و ورود به عنف در شهرستان نبودیم.

فرمانده انتظامی خوانسار تاکید کرد: در سال جاری، ۳۶ درصد کاهش سرقت منازل، ۱۰ درصد کاهش سرقت احشام، ۵۷ درصد کاهش سرقت قطعات داخل خودرو و ۷۱ درصد کاهش سرقت مغازه‌ها را داشتیم.

سبحانی از دستگیری باند بزرگ احشام در سال جاری خبر داد و افزود: این باند ۹نفره که در چهار استان کشور فعالیت مجرمانه داشت با تلاش مستمر پلیس آگاهی خوانسار و غرب استان دستگیر شد. از آن‌ها بیش از ۴۵۰ راس احشام سرقتی کشف شد و سارقان به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی از دستگیری سارق سیم‌های برق هوایی در خوانسار خبر داد و تاکید کرد: این سارق که با همدستی عده‌ای دیگر در چهار شهرستان استان اقدام به سرقت سیم‌های برق هوایی کرده بود توسط عوامل انتظامی خوانسار دستگیر شد.

افزایش ۳۱درصدی دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی خوانسار از افزایش ۳۱درصدی دستگیری سارقان در سال جاری خبر داد و گفت: این نشان‌دهنده برخورد سریع پلیس شهرستان با سارقان است.

سرهنگ سبحانی از افزایش ۱۴درصدی کشفیات مواد مخدر و دستگیری مجرمان مواد مخدر در سال جاری خبر داد و افزود: مواد مخدر ابرچالش قرن جدید است که مبارزه با آن همکاری آحاد مختلف مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به اتفاقات کشور افغانستان و مهاجرت اتباع افغانی به کشور در سال جاری، تاکید کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، ۳۴ درصد افزایش دستگیری اتباع افغان برای انتقال به اردوگاه و ترک کشورمان انجام شد.

فرمانده انتظامی خوانسار خاطرنشان کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور، با تلاش به‌موقع و مستمر اعضای شورای تامین خوانسار از بروز هرگونه اغتشاش در این شهرستان جلوگیری شد.

کد خبر 634845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.