مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محیط‌زیست و حمل‌ونقل عمومی، اولویت بودجه ۱۴۰۲/ استقبال ۵۳ هزار نفر از طرح «مهمان مامان»»، «جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان»، «بودجه ۲۱.۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان تقدیم شورای شهر شد»، «راه‌اندازی نخستین مدیامودم در منطقه ۴ اصفهان»، «مرکز غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال راه‌اندازی می‌شود»، «پیشنهادهای شورای ششم اصفهان برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی»، «بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان روی درگاه مرکز پژوهش‌ها»، «حقوق مردم اصفهان را به حراج نگذارید»، «روز سرد شورای شهر / اعتراض نورصالحی به اجرا نشدن طرح‌های آبرسانی» و «اجرای طرح پایش سلامت بانوان شاغل در شهرداری اصفهان / تلاش برای یکسان‌سازی حقوق کارکنان»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

محیط‌زیست و حمل‌ونقل عمومی، اولویت بودجه ۱۴۰۲/ استقبال ۵۳ هزار نفر از طرح «مهمان مامان»

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: تمام خودروهای ترددکننده در سطح شهر سهم پنج‌درصدی در آلایندگی هوا دارند و مبدا بیشتر آلاینده‌ها کارخانه‌های اطراف شهر است؛ با وجود این، این روزها نیروگاه اصفهان سوخت خود را تغییر داده است و از مازوت استفاده می‌کند.

جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

سعید ابراهیم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: برای پروژه‌های محله‌محوری ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد رشد نسبت به بودجه سال قبل دارد.

بودجه ۲۱.۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان تقدیم شورای شهر شد

لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان صبح یکشنبه، بیست‌وپنجم دی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

راه‌اندازی نخستین مدیامودم در منطقه ۴ اصفهان

محسن زمانی، مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: نخستین مدیامودم با محتوای چندرسانه‌ای در رابطه با موضوع آموزش فرایندهای کاری شهرداری و با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با این فرایند راه‌اندازی شد.

مرکز غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال راه‌اندازی می‌شود

روح‌الله ابوطالبی، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال با هدف جمع‌آوری و هدایت این کودکان از سطح شهر برای نخستین‌بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه‌اندازی می‌شود.

پیشنهادهای شورای ششم اصفهان برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به لزوم اجرای قوانین بهینه‌سازی در ساختمان‌ها، شورای ششم برای پیاده‌سازی الزامات در ساختمان‌های شهر پیشنهادهایی را مطرح کرده است.

بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان روی درگاه مرکز پژوهش‌ها

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان روی درگاه مرکز پژوهش‌ها قرار گرفت.

حقوق مردم اصفهان را به حراج نگذارید

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفع مشکل زاینده‌رود به عنوان یک رود تاریخی باید در بودجه ۱۴۰۲ به صورت آشکار مطرح و مصوب شود.

روز سرد شورای شهر / اعتراض نورصالحی به اجرا نشدن طرح‌های آبرسانی

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به یزد طرح انتقال آب از خلیج فارس آغاز شد، گفت: اگر این طرح برای صنایع است، اسم آن را طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران نگذارند، زیرا نامی فریبنده است.

اجرای طرح پایش سلامت بانوان شاغل در شهرداری اصفهان / تلاش برای یکسان‌سازی حقوق کارکنان

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح پایش سلامت بانوان شاغل در شهرداری اصفهان افزود: این طرح توسط اداره سلامت شهرداری به خوبی اجرا می‌شود و سالانه سلامت کارکنان از جمله بانوان شاغل در این نهاد کنترل می‌شود.

کد خبر 634822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.