عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ دی‌ماه

در این بسته خبری از توزیع ۷۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر اراک تا راه‌اندازی موزه شهرداری تهران و بودجه و نیروی انسانی دو چالش اصلی شهر هوشمند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توزیع ۷۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر اراک

علیرضا کریمی، شهردار اراک گفت: ۷۵ هزار تن آسفالت از ابتدای امسال تاکنون در سطح این شهر توزیع شد و در این راستا عدالت در مناطق مدنظر بود.

راه‌اندازی موزه شهرداری تهران در دست اقدام

عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کرده‌ایم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی، مجموعه‌ای که معرف این نهاد باشد، را ندارد.

بودجه و نیروی انسانی دو چالش اصلی شهر هوشمند

سید مرتضی سقاییان، شهردار قم گفت: اتفاقات خوبی تا امروز به‌خصوص در حوزه شهرسازی رقم خورده است، اما تمام شهرها به جز تهران با مشکلات مالی و تأمین نیرو در این حوزه مواجه هستند که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.

ارزش ۹۹۰۰ میلیارد تومانی املاک پس گرفته شده شهرداری

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: تعداد ۱۰۳ ملک شهرداری تاکنون بازپس گرفته شده که ارزش این املاک در مجموع به ۹,۹۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

هشدار آتش نشانی گرگان در استفاده درست از تجهیزات گرمایشی جایگزین

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: سرما شدید هوا و افت فشار گاز استفاده از دیگر تجهیزات گرمایشی در اکثر منازل استان گسترش یافت، در صورت بی‌توجهی و عدم رعایت نکات ایمنی حوادثی جبران‌ناپذیری همچون آتش‌سوزی و انفجار در انتظار مردم خواهد بود.

درختان شهر اردبیل شناسنامه‌دار می‌شود

دلاور زارعی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسنامه‌دار کردن درختان سطح شهر خبر داد.

تخلیه آبگرفتگی از شش منطقه اهواز در حال انجام است

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تخلیه آب از ۶ منطقه اهواز که بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شده‌اند، در حال انجام است.

کد خبر 634814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.