توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۶۴ عدد لامپ هدلایت خودروهای لوکس، ۹۰ بسته دستمال نانو و ۴۷ دستگاه پخش خودروی خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه کالاهای کشف شده بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

وی اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 634812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.