تمجید مدیر اسبق یوونتوس از مدیریت ناپولی

مدیر اسبق باشگاه یوونتوس از خرید کواراتسخلیا توسط باشگاه ناپولی تمجید کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، لوسیانو موجیی، مدیر اسبق یوونتوس، تحت تأثیر کار بزرگ ناپولی برای جذب خویچا کواراتسخلیا قرار گرفته و اعتقاد دارد او بیش از ۱۰ برابر پولی که پارتنوپی برای آن پرداخت کرده بود، ارزش دارد.

مدیر باشگاه ناپولی، آئورلیو دی لورنتیس، وینگر ۲۱ ساله گرجستانی را در تابستان تنها با ۱۰ میلیون یورو از دینامو باتومی به خدمت گرفت به این امید که او جای خالی لورنزو اینسینیه پس از انتقال به تورنتو را پر کند. کواراتسخلیا فراتر از انتظارات ظاهر شده و در ۲۰ بازی برای ناپلی‌ها به طور مستقیم روی ۲۱ گل تأثیرگذار بوده است.

موجی در صحبت با رادیو ناپولی، ابتدا فاش کرد که با دی لورنتیس تماس گرفت تا به او برای کار اخیرش در ناپولی تبریک بگوید: بعد از روز جمعه پیامی به دی لورنتیس فرستادم و به او بابت این پیروزی تبریک گفتم، اما مهمتر از همه به خاطر نحوه مدیریت باشگاهش که ناپولی را به شرایط بسیار خوبی رسانده است.

مدیر سابق یوونتوس سپس نظر خود را در مورد کواراتسخلیا و ارزش او در بازار نقل و انتقالات بیان کرد: ارزش گذاری بازیکنان همیشه ناخوشایند است، اما بدیهی است که ارزش او بیش از ۱۰۰ میلیون یورو است. چون اگر لوکاکو اینقدر هزینه داشته باشد و نتواند توپ را کنترل کند، آن‌هایی که تکنیک بالاتری دارند باید ارزش بیشتری داشته باشند.

کواراتسخلیا از زمان ورودش به کامپانیا ۹ گل و ۱۲ پاس گل در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است. به نظر می‌رسد ناپولی در حال حاضر در مسیر کسب اولین اسکودتو خود از زمان دیگو مارادونا قرار دارد و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به میلان رده دومی در صدر جدول سری آ قرار گرفته است.

کد خبر 634765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.