امدادرسانی به بیش از ۴۱۰۰ گرفتار در جاده‌ها ‌و گردنه‌های برف‌گیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به ۴۱۱۲ گرفتار در جاده‌ها ‌و گردنه‌های برف‌گیر استان خبر داد.

به گزارش مسعود مثنوی امروز - چهارشنبه بیست و هشتم دی - در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با آغاز بارش برف و کولاک از صبح روز گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر این استان به بیش از ۴۱۱۲ گرفتار در جاده‌ها ‌وگردنه های برف‌گیر استان امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۹ نیروی عملیاتی در قالب ۳۵ تیم با استفاده از ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۱۴ دستگاه خودرو کمک دار با تجهیزات کامل با حضور در محور های مواصلاتی استان به امدادرسانی به متاثران بارش‌های اخیر پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر اسکان اضطراری داده شد و به مناطق امن راهنمایی و ۱۰۲۸ دستگاه خودرو رهاسازی شدند. هشت نفر هم که دچار مصدومیت شده بودند به مراکز درمانی منتقل و سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، با آغاز بارش برف و کولاک در سطح استان امدادگران و نجاتگران این جمعیت با آمادگی کامل به متاثران از حوادث در محورهای مواصلاتی امدادرسانی انجام دادند و اقلام امدادی از قبیل ۵۲ تخته پتو، ۸۲ بسته مواد غذایی، ۱۸۵ بسته بیسکوئیت را بین حادثه‌‍دیدگان توزیع کردند و مدیرعامل و معاونان هلال احمر استان جهت نظارت بر نحوه امدادرسانی به صورت میدانی در مناطق متاثر از بارش برف و کولاک حضور داشتند.

وی گفت: ۱۳۹ نفر امدادگر، نجاتگر و نیروی کادر در قالب ۳۵ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک پرداختند و همچنین ۱۰۱ امداگر آماده خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان را دارند.

کد خبر 634761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.