مذاکره ستاره فرانسوی یوونتوس برای تمدید قرارداد

آدرین ربیو که در ماه‌های پایانی قرارداد خود با یوونتوس به سر می‌برد برای تمدید با باشگاه ایتالیایی وارد مذاکره شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ورونیک ای‌جنت آدرین ربیو امروز در زمین تمرین یوونتوس دیده شده و احتمالاً این ستاره فرانسوی در حال مذاکره با باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد خود است.

آدرین ربیو، هافبک تیم ملی فرانسه که با کشورش به فینال جام جهانی رسید، تنها تا ۳۰ ژوئن با یوونتوس قرارداد دارد. او احتمال ماندن در تورین را رد نکرده، اما درخواست حقوق ۱۰ میلیون یورویی او برای فصل‌های آتی مشکل بزرگی است که سران باشگاه با آن مواجه شده‌اند.

با توجه به اینکه باشگاه‌های لیگ برتری علاقه مند به جذب ربیو مانند منچستریونایتد و آرسنال نیز آمادگی پرداخت این رقم را ندارند، گفته می‌شود که این بازیکن اکنون به صورت جدی به تمدید با یوونتوس فکر می‌کند. او در حال حاضر ۷ میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش‌ها دریافت می‌کند و یووه احتمالاً می‌تواند به جای افزایش آن، همین مبلغ را حفظ کند.

حضور ورونیک ربیو، مادر ستاره فرانسوی که مدیربرنامه‌های او نیز هست، نشان می‌دهد که مذاکرات آغاز شده و احتمالاً می‌توانیم در آینده شاهد خبر تمدید قرارداد وی باشیم.

عدم تمدید با یوونتوس و خروج در ژانویه، ربیو را تبدیل به بازیکن آزاد می‌کند و همین موضوع نه تنها موردپسند باشگاه ایتالیایی نیست، بلکه تا حدودی می‌تواند روند انتقال آدرین را سریع‌تر کند. مسئله این است که این بازیکن تصمیم به تمدید بگیرد یا منتظر آینده بماند.

کد خبر 634755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.