اندوه ستاره برزیلی به‌خاطر حذف از جام جهانی

اگرچه مدت زیادی از جام جهانی قطر گذشته، اما همچنان بازیکنان برزیلی به‌خاطر حذف زودهنگام از این مسابقات ناراحت هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بیش از یک ماه از حذف برزیل از جام جهانی قطر توسط کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌گذرد و هنوز بازیکنان برزیلی بابت حذفشان از این رقابت‌ها ناراحت هستند.

بسیاری از بازیکنان برزیلی حاضر در بازی آخر برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که منجربه حذف این تیم از رقابت‌ها شد، با توجه به اینکه آن‌ها مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند، همچنان غمگین هستند و اندوه زیادی از خود نشان داده‌اند.

یکی از این بازیکنان ریچارلیسون مهاجم تاتنهام است که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی برزیل در قطر بود و یکی از زیباترین گل‌های مسابقات را در مرحله گروهی به ثمر رساند. با وجود اینکه انتظار می‌رفت برزیل حداقل به نیمه نهایی برسد، جایی که ممکن بود در یک بازی تاریخی با آرژانتین روبرو شود، اما در یک چهارم نهایی توسط کرواسی در ضربات پنالتی حذف شد.

برزیلی‌ها در سرتاسر جهان همچنان بابت حذف تیمشان ناراحت هستند و بخش بزرگی از غم آن‌ها نیز به خاطر قهرمانی رقیب دیرینه، آرژانتین در این رقابت هاست. اگرچه برزیل پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی محسوب می‌شود، اما آرژانتین به لطف ستارگان بزرگش ازجمله مارادونا و به تازگی لیونل مسی، خود را به رکورد برزیل نزدیک تر کرده است.

ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل و تاتنهام در مصاحبه‌ای راجع به حذف از جام جهانی گفت: ضربه بزرگی به ما وارد شد. به نظر من حذف از جام جهانی بدتر از از دست دادن یکی از اعضای خانواده است. ریکاوری ذهنی پس از حذف بسیار سخت بود. تا به امروز، وقتی ویدیوهایی را در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کنم غمیگن می‌شوم.

وی ادامه داد: به هر حال باید به زندگی ادامه دهیم. هنوز جوان هستم، فکر می‌کنم هنوز یک یا دو جام جهانی برای من باقی مانده است. به سختی تلاشم خود را می‌کنم تا دوباره روزهای خوب به سراغ ما بیاید و بتوانم به اهدافم برسم. پس از جام جهانی، می دانم که چطور جدی‌تر در زمین مسابقه برای افتخارآفرینی بجنگم.

کد خبر 634727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.