گوشی Red Magic 8 Pro در بازارهای جهانی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Red Magic 8 Pro با تراشه اسنپدراگون8 نسل دوم در بازارهای جهانی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Nubia گوشی Red Magic 8 Pro را ماه گذشته در چین عرضه کرد، به‌تازگی نیز آن را وارد بازارهای جهانی کرده است.

این محصول دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Red Magic 8 Pro قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

این محصول به حسگر اثرانگشت و حسگر تشخیص ضربان قلب نیز مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون هشت نسل دوم بهره می‌برد که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Red Magic 8 Pro با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری Red Magic 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

کلید تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت چپ گوشی ذکر شده قرار دارد، در حالی که لبه سمت راست دارای کلید مخصوص قرمز رنگ برای گیمینگ است. همچنین گوشی Red Magic 8 Pro دارای یک فن داخلی با چراغ‌های RGB در پنل پشتی است. گزینه‌های اتصال این محصول شامل بلوتوث 5.3، Wi-Fi 7، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود.

کد خبر 634705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.