یک آرژانتینی در آستانه هدایت تیم ملی فوتبال مکزیک!

طبق گزارش‌ها، مکزیک مارسلو بیلسا، سرمربی سابق لیدز را هدف اصلی خود قرار داده است، چراکه آنها در جست‌وجوی جانشین جراردو مارتینو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از ESPN، تیم ملی فوتبال مکزیک، بیلسا را نامزد اصلی خود برای هدایت تیم ملی پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌داند، رقابت‌هایی که منجر به اخراج مارتینو شد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که او، رافائل مارکز افسانه‌ای و یا مربی سابق زیر ۲۳ سال مکزیک، خامه لوزانو را به عنوان دستیار می‌خواهد. علاوه بر این، از سرمربی جدید خواسته خواهد شد که به مکزیکو سیتی نقل مکان کند و حضور کمیته مشورتی متشکل از مربیان سابق تیم ملی را بپذیرد.

از یک سو، نیاز مستند بیلسا به کنترل کامل سازمانی می‌تواند با برنامه‌های مکزیک تضاد داشته باشد. اما در عین حال، بیلسا مطمئناً می‌تواند چشم‌انداز روشنی را در کل تیم ملی فوتبال مکزیک ایجاد کند. او همچنین به خاطر چندین دهه تجربه مربیگری، از احترام زیادی برخوردار است.

مکزیک برای جام جهانی ۲۰۲۶ به عنوان میزبان مشترک، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و آنها می‌خواهند در اسرع وقت یک مربی استخدام کنند تا از مدت‌ها قبل از آن مسابقات، فرهنگ مثبتی ایجاد کنند.

مکزیک پس از حذف تلخش از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، در ماه‌های آینده، به آرامی به بازسازی خود خواهد پرداخت. دو مسابقه لیگ ملت‌های کونکاکاف در ماه مارس برنامه ریزی شده است و این تیم باید به مصاف سورینام و جامائیکا برود.

کد خبر 634697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.