هشدار شورای شهر نورثامبرلند مبنی بر کمبود بودجه

شورای شهر نورثامبرلند انگلستان، از ضرورت مدرن‌سازی شیوه‌های ارائه خدمات به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوطه خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر نورثامبرلند هشدار داده است که در صورت مدرن نشدن شیوه‌های ارائه خدمات به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پیشگیری از کمبود بودجه در آینده، شهر با مشکلات بسیار مواجه خواهد شد.

مدیر امور مالی شورا خاطرنشان کرد که در غیر این صورت، هیچ جایگزینی برای کاهش خدمات شورا در سراسر منطقه وجود نخواهد داشت.

شورای شهر در این زمینه طرح‌هایی را ارائه کرده و امیدوار است به‌واسطه آن‌ها در حدود ۲۰ میلیون پوند از بودجه تخصیص‌یافته به خدمات شهری صرفه‌جویی شود. برخی مسئولان مربوطه نیز تاکید کرده‌اند که جلوگیری از کاهش بودجه در آینده نیازمند مدرن‌سازی و ساده‌سازی تعدادی از خدمات قابل ارائه توسط شورا است.

شورا اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از اولویت‌های این نهاد برای ارائه ارزش پول به مالیات‌دهندگان، یک وضعیت تجاری استراتژیک ایجاد شده است که فرصت‌هایی را برای بهبود خدمات ارائه می‌دهد. این برنامه قصد دارد تا شیوه ارائه خدمات عمومی محلی توسط شورا را در چارچوب چالش‌های جاری در شهر بازطراحی کند.

هشدار شورای شهر نورثامبرلند مبنی بر کمبود بودجه

شورای شهر خاطرنشان کرد که نکته کلیدی در طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده، در اولویت قرار گرفتن مشتریان است، اما کارکنان باید در این زمینه با شورا همراهی کنند تا کارها به بهترین نحو ممکن پیش برود، چراکه اولویت اصلی حفظ ارزش پول است تا در آینده ساکنان شهر با مشکل مواجه نشوند.

اعضای شورای شهر نورثامبرلند همچنین با توجه به روشن شدن ضرورت موجود برای انجام تغییرات، پس از بررسی کلی خدمات شرکتی و رشد اقتصادی شورا، در زمان تصویب بودجه تعیین‌شده سال گذشته توافق کردند که طی سه سال آینده، سالانه سه میلیون پوند برای پرداخت هزینه تغییر خدمات کنار بگذارند، چراکه ممکن است ساده‌سازی و مدرن‌سازی شیوه‌های ارائه خدمات، پس‌انداز لازم برای این تغییرات را فراهم نیاورد و هیچ جایگزینی برای شروع کاهش خدمات اصلی شورا که ساکنان شهر به آن متکی هستند در دسترس نباشد.

شورا امیدوار است که با صرف ۹ میلیون پوند برای تغییر در شیوه ارائه خدمات، به صرفه‌جویی سالانه ۲۰ میلیون پوند از بودجه شورا در آینده کمک کند. با این وجود هنوز هم نگرانی‌هایی در زمینه بودجه موجود برای بخش مراقبت‌های اجتماعی سالمندان وجود دارد و شورای شهر همچنان در حال بررسی راهکارهایی است که به‌واسطه آن بتواند تقاضا برای داشتن یک زندگی مستقل پرهزینه در این بخش را کاهش دهد.

کد خبر 634658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.