۲۱ تیم آماده حضور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ آسیا

برای شرکت در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ آسیا، ۲۱ کشور ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی مردان ۲۰۲۳ آسیا از تاریخ بیست‌وهفتم مرداد تا چهارم شهریور سال آینده در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد. ۲۱ کشور آسیایی شامل استرالیا، افغانستان، بنگلادش، بحرین، چین، هنگ‌کنگ، اندونزی، هند، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مغولستان، پاکستان، فیلیپین، قطر، تایلند، چین‌تایپه، ازبکستان و سریلانکا برای حضور در بیست‌ودومین دوره قهرمانی مردان آسیا که معتبرترین مسابقات قاره کهن محسوب می‌شود، ثبت‌نام کردند.

این در حالی است که تعداد تیم‌ها نسبت‌به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و تعداد پنج تیم برای حضور در این رقابت‌ها افزوده شده‌اند. در بیست‌ویکمین مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۱۶ تیم حضور داشتند که از میان آن‌ها، دو کشور کویت و عربستان سعودی در این دوره ثبت‌نام نکردند و تیم‌های افغانستان، بنگلادش، اندونزی، عراق، مغولستان، فیلیپین و سریلانکا که در دوره گذشته حضور نداشتند برای حضور در رقابت‌های آسیا ۲۰۲۳ در تهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام تیم‌ها براساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، از ۲۱ کشوری که برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ثبت‌نام کرده‌اند به روال گذشته امکان انصراف چند تیم تا پیش از آغاز این رقابت‌ها وجود خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از بیست‌ویکم تا بیست‌وهشتم شهریور سال جاری به‌میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران با کسب هفت برد متوالی و فقط واگذاری نتیجه یک ست به قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم‌های ژاپن، چین و چین‌تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

کد خبر 634618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.