رفع محرومیت سرفیروزآباد در گرو تلاش جهادی مسئولان و همراهی مردم است

استاندار کرمانشاه خواستار همراهی و همکاری مردم سرفیروزآباد در اجرای طرح‌های مهم و خدمات‌رسانی به این منطقه محروم شد و گفت: برنامه اشتغال و بهبود معیشت مردم فیروزآباد باید بر اساس مزایا و ویژگی‌های بومی این منطقه طرح‌ریزی شود و سود طرح‌ها به‌صورت مستقیم به خود مردم برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز _ بیست‌وهفتم دی _ در آیین افتتاح گازرسانی به ۶۷ روستای بخش فیروزآباد کرمانشاه که با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت‌رئیسه مجلس در مسجد روستای چنار برگزار شد، با تاکید بر اینکه با دردها و محرومیت‌های این منطقه آشنا هستم، اظهار کرد: در سال ۸۶ در قالب گروه جهادی در این منطقه کار و فعالیت کرده‌ام و با توجه به آشنایی قبلی، در اولین سفر به بخش‌های شهرستان کرمانشاه، به این بخش محروم آمده‌ام.

وی افزود: به‌عنوان خدمت‌گزار مردم و سرباز انقلاب تمام توان خود را برای خدمت به مردم محروم این منطقه و پیشرفت استان به کار خواهم گرفت.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منطقه فیروزآباد از مزایا و ظرفیت‌هایی برخوردار است که باید بر اساس آن‌ها برای اشتغال و بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید مشکلات مردم این منطقه را اولویت‌بندی کنیم، افزود: مشکلات کوچک‌تر در زمان کوتاه و مشکلات بزرگ را نیز در صورت نیاز با کمک نمایندگان شهرستان و با پیگیری از مرکز رفع خواهیم کرد.

صحرایی با تاکید بر اینکه کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند تلاش جهادی و همدلانه مردم و مسئولان است، اضافه کرد: پروژه‌های زیرساختی مهم و بزرگی در این منطقه در حال انجام است و انتظار داریم مردم منطقه نیز برای تسهیل در روند اجرای این پروژه‌ها، کمک و همراهی کنند تا بتوانیم بخشی از محرومیت‌ها را رفع کنیم.

کد خبر 634605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.