راه‌اندازی اکیپ‌های اجرایی ۱۳۷ در شهرداری سیرجان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان از راه‌اندازی اکیپ‌های اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ خبر داد.

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری بدون واسطه با شهروندان در ارتباط است و انعکاس و بازخورد خدمات و زحمات همکاران در این مجموعه، نگاه شهروندان نسبت به شهرداری را تعیین می‌کند.

وی افزود: در این راستا چهار اکیپ در منطقه یک و دو شهر به منظور رفع نواقص، تعمیر تأسیسات و مبلمان شهری در حوزه خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته آغاز به کار کرده است تا هرگونه تماس از طریق سامانه ۱۳۷ را بررسی و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌هایی که در حوزه خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری انجام می‌شود باید از نگاه شهروندان مورد بررسی قرار بگیرد، چراکه بهترین قضاوت‌کننده شهروندان هستند و نتیجه کارکردهای ما باید به نحوی باشد که شهروندان راضی باشند.

رضایی از اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص جمع‌آوری زباله طبق برنامه زمان‌بندی در روزهای زوج و فرد خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که در خصوص روند حذف مخازن و جمع‌آوری زباله در بعضی مناطق شهری وجود داشت، نبود آگاهی و اطلاع ساکنان از زمان جمع‌آوری زباله بود؛ لذا فایل نهایی برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری زباله در روزهای زوج و فرد در تمام مناطق سطح شهر تهیه و منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان، افزود: از تمام ساکنان مناطق و شهروندان تقاضا داریم زباله‌های خود را در روزهای تعیین شده از ساعت ۹ شب مقابل در منازل قرار دهند تا از هرگونه آلودگی محیط و نازیبایی در کوچه‌ها و خیابان‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 634604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.