ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال شد

ابراهیم شکوری که چند سال قبل سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود، با حکم مهدی تاج به‌عنوان سرپرست کمیته آموزش این فدراسیون انتخاب و جانشین غلامرضا جباری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که در روزهای گذشته برای کمیته آموزش به‌دنبال بازگرداندن ابراهیم شکوری به مجموعه فدراسیون فوتبال بود، بسیار زود حکم سرپرستی او را برای این کمیته صادر کرد و بدین ترتیب شکوری که پیش‌تر سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت، با حکم مهدی تاج به‌عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون و جانشین غلامرضا جباری برگزیده شد.

با وجود این انتخاب، حالا یک سوال در اذهان فوتبال‌دوستان پیش می‌آید و آن هم این است که شکوری که در فدراسیون فوتبال مشغول به‌کار شده است تکلیف سمت او در باشگاه پیکان چه خواهد شد. چراکه ابراهیم شکوری اکنون قائم‌مقام باشگاه پیکان و همچنین مدیرعامل تیم هندبال پیکان خراسان است. براساس قانونی که پیش‌تر نیز وجود داشت، حضور هم‌زمان ابراهیم شکوری در یک باشگاه و همچنین یکی از کمیته‌های فدراسیون «تعارض‌منافع» ایجاد می‌کند و به‌نظر می‌رسد مانند دیگر افرادی که پیش‌تر همین وضعیت را داشتند این بار نوبت به ابراهیم شکوری برسد که با انتقادات زیادی همراه شود.

کد خبر 634594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.