چرا «مودریک» چلسی را به آرسنال ترجیح داد؟

سرگئی پالکین، مدیرعامل شاختار دونتسک، توضیح داده است که چگونه چلسی، آرسنال را با خرید ۸۹ میلیون پوندی (۱۰۹ میلیون دلاری) میخایلو مودریک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، آینده مودریک در روز یکشنبه مشخص شد و چلسی پیش از آرسنال، قراردادی را برای جذب مهاجم اوکراینی به امضا رساند. پالکین، مدیرعامل شاختار، اکنون تایید کرده است که هر دو باشگاه مبالغ خوبی برای انتقال این بازیکن ۲۲ساله ارائه کرده‌اند و به اتلتیک گفت: به‌طورکلی مبلغ پیشنهادی هر دو تیم در بخش رقم ثابت و متغیر و پاداش یکسان بود.

چرا مادریک درمقابل آرسنال به چلسی پیوست؟

علاقه توپچی‌ها به مودریک در تابستان ۲۰۲۲ آشکار شد و بر اساس گزارش‌ها، او در روز آخر با شرایط شخصی موافقت کرد، اما این انتقال محقق نشد. آن‌ها در این زمستان برای او به صحنه بازگشتند، اما این پیشنهاد در ابتدای ماه شکست خورد و سپس توسط چلسی هایجک شد. پالکین در ادامه توضیح داد که چرا پیشنهاد نهایی چلسی با توجه به تنظیم پاداش‌ها، «جدی‌تر» از آرسنال است. او گفت: موضوع به آپشن‌های مختلف مانند پرداخت‌ها و انواع مختلف پاداش‌ها بازمی‌گردد. بله، می‌توان درباره پاداش صحبت کرد، اما این پاداش‌ها باید به‌نوعی قابل دستیابی و واقع‌بینانه باشد؛ بنابراین در این زمینه، چلسی در بعضی موارد بسیار جدی‌تر و منصفانه‌تر عمل کرد.

مالک شاختار درباره پروژه جذاب چلسی زیر نظر گراهام پاتر افزود: اگر همین الان نگاه کنید، چلسی مشکلاتی دارد، اما طبیعی است. زیرا آن‌ها یک دوره انتقال از مالکی به مالک دیگر را پشت سر گذاشته‌اند. این قابل درک است. آن‌ها دوست دارند خیلی چیزها را تغییر دهند؛ بنابراین وقتی کل ماجرا را برای شما توضیح می‌دهند و شما به‌دنبال دو، سه، چهار و پنج سال آینده هستید، می‌بینید که آن‌ها یک پروژه جدی دارند. من معتقدم که آن‌ها چلسی را بهترین باشگاه دنیا خواهند کرد. چون در همه جهات بسیار جدی هستند، در علوم ورزشی، ورزشگاه، جنبه تجاری، در همه چیز. برای ما، آن‌ها بسیار جاه‌طلب به‌نظر می‌رسند.

از پالکین همچنین پرسیده شد که آیا قرارداد مودریک در چلسی شامل بند توپ طلاست یا خیر، که او پاسخ داد: پیشنهاد چلسی بند توپ طلا ندارد. امسال نه، اما در دو، سه یا چهار سال آینده ممکن است او توپ طلا را ببرد.

بااین‌حال پالکین تایید کرد که اگر مودریک در زمان حضورش در لندن، لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا را ببرد، شاختار پاداش دریافت خواهد کرد. او گفت: بله، قرارداد ما با چلسی این نوع پاداش‌ها را دارد.

مودریک ممکن است اولین بازی خود را برای چلسی در آن فیلد برابر لیورپول انجام دهد.

کد خبر 634593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.