نقش جالب محرز در انتقال هالند به منچسترسیتی

ارلینگ هالند فاش کرد که گفت‌وگو با ریاض محرز به او کمک کرد تا متقاعد شود که منچسترسیتی بهترین گزینه در نقل‌وانتقالات بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مهاجم پرکار نروژی زمانی که مشخص شد در تابستان ۲۰۲۲ از بوروسیا دورتموند جدا خواهد شد، توسط تمام باشگاه‌های مطرح اروپا زیر نظر قرار گرفت و سیتی، قهرمان لیگ برتر، درنهایت در آن مسابقه پیروز شد.

هالند، ۲۷ گل در ۲۴ بازی برای آن‌ها زده است؛ بازیکنی که ریاض محرز برای انتقال ۵۱ میلیون پوندی (۶۲ میلیون دلاری) او به سیتی کمک شایانی کرده است.

هالند در صحبت با CityTV درباره برخورد با محرز در طول تعطیلات تابستان ۲۰۲۱ گفت: ما زیاد صحبت نکردیم، اما محرز گفت که باید به سیتی بیایم؛ جایی که فضای خوبی دارد و این برای من در تیم مهم بوده که هر روز از آن لذت می‌برم و برای من همین کافی است.

محرز درباره مشارکت خود در این انتقال افزود: فکر نمی‌کنم نیازی به قانع کردن [خریدهای جدید] داشته باشم. زیرا همه می‌خواهند برای باشگاهی مانند سیتی بازی کنند. همان‌طور که در گذشته درباره باشگاه، تیم و رختکن گفته شده، ما یک تیم برتر داریم، بچه‌های برتر، و این مهم‌ترین چیز است.

حضور هالند در سیتی باعث شد پپ گواردیولا ستاره دیگری در پست شماره ۹ برای همکاری با سیتیزن‌ها در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در اختیار داشته باشد، هرچند که با وجود حضور او و خولیان آلوارز، سیتی صدر را از دست داده است.

هالند در سه بازی اخیر خود برای سیتی نتوانسته گلی بزند و او روز پنجشنبه در بازی مقابل تاتنهام در ورزشگاه اتحاد به میادین بازخواهد گشت.

کد خبر 634591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.