اجرای طرح جهادی رفع محرومیت در محلات کم‌برخوردار شهر

شهردار گرگان گفت: شهرداری در راستای محرومیت‌زدایی از محلات کمتر توسعه‌یافته، قرارگاه جهادی راه‌اندازی کرده است. این قرارگاه رفع محرومیت از محلات کمتر توسعه‌یافته شهر را طی ۲۰ گام در دستور کار دارد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از انجام مطالعات و بازبینی، محلات شهر گرگان به ۱۰۹ محله افزایش یافت که از این تعداد ۲۱ محله برابر مطالعات انجام شده از مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر است.

وی افزود: در نشستی که با اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان داشتیم، توزیع عادلانه بودجه شهرداری در سطح محلات شهر به منظور رفع محرومیت از محلات کمتر توسعه‌یافته در دستور کار قرار گرفت.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری با هدف توجه ویژه به محلات کمتر توسعه‌یافته، قرارگاه جهادی راه‌اندازی کرده است. این قرارگاه طی ۲۰ گام رفع محرومیت از محلات کمتر توسعه‌یافته شهر را در دستور کار دارد.

سیدالنگی اضافه کرد: محله انجیراب نخستین محله کم‌برخوردار گرگان از لحاظ سرانه‌ها و کالبدی شناخته شده است و از ابتدای آذرماه برای رفع محرومیت از این محله اقدام کردیم.

وی گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آموزش و پرورش، فرمانداری، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و ادارات گاز، برق، آب و فاضلاب و با اعتبار ویژه‌ای که شهرداری تخصیص داده است، طرح رفع محرومیت از این نقاط کم‌برخوردار اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر گرگان با حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان قرار دارد.

کد خبر 634581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.