نیوکاسل در پی حمله به ترکیب چلسی!

نیوکاسل یونایتد به ۳ ستاره چلسی توجه دارد و در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ۳ بازیکن آن‌ها، به تیم خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از تلگراف، نیوکاسل یونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه برای سه بازیکن چلسی ارائه پیشنهادهابی را در نظر گرفته است؛ گفته می‌شود کلاغ‌ها علاقه‌مند به جذب کانر گالاگر، روبن لوفتوس چیک و حکیم زیچ از آبی‌ها هستند.

درحالی‌که چلسی تمایلی به فروش گالاگر و لوفتوس چیک به دلیل بحران مصدومیت مداوم در تیمش ندارد، اعتقاد براین است که آن‌ها آماده فروش زیخ مهاجم خود هستند که برای به دست آوردن جایگاه اصلی تلاش‌های نافرجامی کرده است. با این حال، اولویت نیوکاسل یک هافبک است و گالاگر هدف بلندمدتی برای استیونیکسون، رئیس بخش جذب بازیکن در این تیم انگلیسی است.

هر سه بازیکن در استمفوردبریج دقایق کمی برای بازی کردن، به دست آورده‌اند و با توجه به اینکه چلسی ترکیب تیم خود را تغییر داده است، فروش آن‌ها بعید نیست. نیوکاسل اهداف جایگزینی مانند اسکات مک تومینای از منچستریونایتد و روبن نئوس از ولوز را در لیست نهایی خود دارد، اما نیاز چلسی به حذف دو بازیکن غیربومی از لیست تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا، با توجه به اینکه آن‌ها قراردادهایی را با بنوا بدیاشیل و مودریک بسته‌اند، خیلی دور از ذهن نیست.

تیم ادی هاو همچنان در لیگ برتر درخشان عمل می‌کند و چشم به سفر احتمالی به صعود به فینال کارابائو در ومبلی دارد. انجام برخی از هزینه‌ها در ژانویه، کمک زیادی به زنده نگه داشتن امیدهای نیوکاسل برای صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، کرده است.

کد خبر 634540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.