کشف سلاح شکاری غیرمجاز در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، گفت: در این خصوص یک متهم در عملیات مأموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از اقدام مجرمانه افرادی در نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز در یکی از محلات شهرستان بویین میاندشت مطلع و بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان و کشف سلاح‌های غیرمجاز را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی فشنگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد، در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 634534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.