احداث ورزشگاه ویژه بانوان در دستور کار است

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: احداث ورزشگاه ویژه بانوان، پارک بانوان شماره دو و ارتقای وضعیت پارک بانوان شماره یک جزو امور زیربنایی و برنامه‌های آینده مدیریت شهری برای بانوان سیرجان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خدامی‌پور امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی‌- در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اظهار کرد: ایجاد آرامش در کوچک‌ترین و بزرگترین اجتماع یعنی خانواده و جامعه، توسط بانوان تأمین می‌شود و این هدیه بزرگترین نعمت خدا برای انسان‌ها است.

وی گفت: احداث ورزشگاه ویژه بانوان، پارک بانوان شماره دو و ارتقای وضعیت پارک بانوان شماره یک جزو امور زیربنایی و برنامه‌های آینده مدیریت شهری شهرداری سیرجان برای بانوان سیرجان است.

اعظم جوانلری، مسئول کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: بانوان شاغل در شهرداری یکی از گروه‌های تلاشگر این مجموعه هستند که تعهد بسیار بالایی در انجام امور محوله دارند.

وی گفت: بسیاری از بانوان شاغل با سطح علمی بالا در شهرداری، همراه سایر معاونان این مجموعه فعالیت دارند که جا دارد در مجموعه مدیریت شهری، در سطح مدیران، معاونان و شهرداران مناطق نیز بانوان مشغول به فعالیت شوند.

علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان با تاکید بر نقش و جایگاه زن در جامعه امروزی، پیروی از خصایل نیکوی بزرگ بانوی اسلام را در مواجهه با مشکلات مؤثر دانست و اظهار کرد: طی یک سال گذشته بانوان شاغل در شهرداری با مجموعه مدیریت شهری را حمایت کردند تا با پشتوانه آن‌ها بتوانیم خدماتی بهتری به شهروندان سیرجان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به مناسبت ولادت با سعات بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشنی با عنوان گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری در مهمانسرای جهانگردی برگزار شد.

کد خبر 634494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.