انتقال تجربیات دو سازمان آتش‌نشانی کرمان و زرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: نیازمند همکاری سازمان آتش‌نشانی مرکز استان و انتقال تجربیات میان دو سازمان آتش‌نشانی کرمان و زرند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم بابایی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی‌ماه _ در دیدار با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با بیان اینکه پیشگیری و آموزش همیشه مقدم بر درمان است، اظهار کرد: شغل آتش‌نشانی یکی از مشاغل خاص و پرمخاطره است که هنوز به خوبی در جامعه و میان شهروندان شناخته نشده و لازم است این شغل پرمخاطره بیشتر مورد توجه قرار گیرد و شناخته شود.

وی افزود: باید به نحوی عمل کنیم که نگاه و برنامه‌ریزی‌های مسئولان در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیشتر و بهتر دیده شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات، اطفا و علت‌یابی حریق به منظور بالا بردن توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی لازم است و این آموزش‌ها باید برای نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری زرند نیز برگزار شود.

دغدغه سازمان آتش‌نشانی رفع مشکلات شهروندان است

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان آتش‌نشانی گفت: نیازمند همکاری سازمان آتش‌نشانی مرکز استان و انتقال تجربیات میان دو سازمان آتش‌نشانی کرمان و زرند هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان‌های آتش‌نشانی از یک خانواده هستند و دغدغه آن‌ها رفع مشکلات شهروندان است، تاکید کرد: یکی از مباحث مهم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ایمن‌سازی محیط شهری و آموزش شهروندان است و این مهم در دستور کار سازمان قرار دارد.

کد خبر 634486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.