بهره‌برداری از دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی از بهره‌برداری از دومین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک در این شهر خبر داد.

حسین بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر بندرانزلی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک نداشت و رانندگان آن باید برای دریافت برگه معاینه فنی خودرو با طی مسافت طولانی و صرف زمان و هزینه زیاد به شهرهای همجوار می‌رفتند.

وی افزود: اسفندماه سال گذشته سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی، نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو را در منطقه طالب‌آباد در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع افتتاح کرد، در حال حاضر نیز دومین شعبه این مرکز در روستای سنگاچین جنب کارخانه آسفالت شهرداری در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: به منظور خریداری زمین، احداث ابنیه و تجهیز کارگاه‌های مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک منطقه طالب‌آباد و سنگاچین، در مجموع حدود ۲۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی هزینه و طی ۱۸ ماه راه‌اندازی شده است.

بیک‌زاده گفت: احداث و بهره‌برداری از دو مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در انزلی به صورت مستقیم برای ۱۵ نفر اشتغالزایی داشته است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 634416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.