تدبیری برای زمین‌های شهرک شاهد اندیشیده شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برخی شهروندان که بیشتر از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند، از سال‌ها پیش گرفتار زمین‌های شهرک شاهد شده‌اند و در عمل هیچ تدبیری برای خروج از شرایط فعلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان ابراهیم‌زاده امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی_در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات موجود در خیابان شهید عباس‌نژاد و مطالبه شهروندان مبنی بر دیوارکشی در این خیابان هنوز پابرجا است.

وی با اشاره به مشکلات زمین‌های شهرک شاهد و ضرورت چاره‌اندیشی با هدف خدمت به شهروندان ادامه داد: برخی شهروندان که بیشتر از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند، از سال‌ها پیش گرفتار زمین‌های شهرک شاهد شده‌اند و در عمل هیچ تدبیری برای خروج از شرایط فعلی وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مسئولان در هر جایگاه و پستی موظف به پیگیری مشکلات مردم هستند و کسب رضایتمندی از مردم در نهایت منجر به رضایتمندی نظام اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب طرح جامع تصریح کرد: الحاقات جدید به محدوده شهریریال منجر به افزایش هزینه‌های مدیریت شهری خواهد شد، چراکه این مناطق مجموعه‌ای از مشکلات در حوزه خدماتی را به همراه دارند.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: با الحاقات جدید ارومیه در بسیاری از سرانه‌ها از جمله آموزشی، فضای سبز و بهداشتی دچار کمبود مضاعف و شرایط از وضعیت فعلی نیز بدتر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: الحاقات اراضی مطرح شده در طرح جامع که مصوب شده است، درآمد خاص و چندانی برای مدیریت شهری نخواهد داشت.

کد خبر 634413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.