«حمید ذوالفقاری» به ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب شد

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، «رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» منصوب شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، طی حکمی «حمید ذوالفقاری» را برای ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت انتخاب کرد.

در متن حکم دهقانی خطاب به ذوالفقاری آمده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از همه توانمندی‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارت‌خانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری‌های موردنیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.

کد خبر 634302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.