اپل‌واچ‌های آینده با نمایشگر جدید عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد دارد به منظور استفاده از نمایشگر Micro-LED در ساعت‌های هوشمند خود، با ال‌جی همکاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از یک نمایشگر داخلی Micro-LED به جای OLED در اپل‌واچ‌های خود است؛ این موضوع در صنعت فناوری بسیار مورد بحث قرار گرفته است. افشاگران نیز پیش از این اعلام کردند که شرکت اپل قصد دارد از سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ از نمایشگرهای micro-LED در اپل‌واچ استفاده کند، بدین منظور با شرکت‌هایی مانند سامسونگ یا LG Display همکاری خواهد کرد.

با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده، شرکت LG Display تولید قطعات Micro-LED را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز می‌کند. استفاده از نمایشگر جدید ذکر شده باعث تولید رنگ و کنتراست بهتر و حتی نمایشگرهای روشن‌تر در اپل‌واچ می‌شود، درحالی‌که هنوز مشخص نشده است کدام مدل از اپل‌واچ برای نخستین‌بار تغییر خواهد کرد، اما اپل‌واچ مدل رده بالای اولترا انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

افزایش روشنایی نمایشگر اپل‌واچ برای کاربرانی که از ساعت در فضای باز استفاده می‌کنند مزایای زیادی به همراه دارد. اپل تنها شرکتی نیست که فناوری Micro-LED را برای ساعت هوشمند خود در نظر می‌گیرد بلکه شرکت سامسونگ نیز به دنبال استفاده از این فناوری برای گجت‌های پوشیدنی خود است. در آینده مشخص خواهد شد که چگونه غول‌های فناوری از فناوری Micro-LED در محصولات خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 634298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.