توقیف کالاهای قاچاق ۱۰ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف و جمع‌آوری انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی مأموران این پلیس از یک منزل، یک فروشگاه و یک باربری در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های کنترلی و نظارتی خود از دپوی بخاری‌های گازی قاچاق در زیر زمین یک منزل مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از این منزل بازرسی کردند که در نتیجه ۴۲ دستگاه بخاری گازی که همگی بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۷۵ دستگاه ماشین اصلاح صورت، اتومو و بند انداز فاقد اسناد و مدارک معتبرگمرکی از یک فروشگاه و کشف دو دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۵۵۰ عدد کنترل تلویزیون قاچاق در بازرسی از مأموران این پلیس یک باربری خبر داد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کاشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: تمام کالاها به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 634287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.