عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ دی‌ماه

در این بسته خبری از آمادگی شهرداری روانسر برای مقابله با شرایط بحرانی در زمستان تا آغاز عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی در میبد یزد و اسکان شبانه ۱۵ تا ۲۰ بی‌خانمان در گرمخانه شهرداری اسدآباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آمادگی شهرداری روانسر برای مقابله با شرایط بحرانی در زمستان

فرهاد تاب‌زر، شهردار روانسر گفت: شهرداری روانسر با تشکیل ستادی خود را برای مقابله با حوادث بحرانی در فصل سرما آماده کرده است.

آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی در میبد یزد

مجید بهارستانی، شهردار میبد گفت: فاز نخست بوستان مهیاس به وسعت یک هکتار و با اعتبار یک میلیارد تومان در مجموعه باغ رضوان و بوستان شهید فتوحی هم در کنارگذر شرقی در زمینی به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع طراحی شده و فاز اول آن با اعتبار سه میلیارد تومان تا پایان سال انجام می‌شود.

خرید ۴۵ دستگاه ون با اولویت استفاده افراد توان‌خواه در شیراز قطعی شد

هادی شه دوست شیرازی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به خدمات رسانی پنج دستگاه ون به افراد توان‌خواه در این کلانشهر و تلاش‌ها برای آسان کردن استفاده این قشر از ناوگان اتوبوسرانی گفت: خرید ۴۵ دستگاه ون جدید برای توسعه خدمات دهی به شهروندان شیراز با اولویت افراد توان‌خواه قطعی شده است.

اسکان شبانه ۱۵ تا ۲۰ بی‌خانمان در گرمخانه شهرداری اسدآباد

بهرنگ دالوند، شهردار اسدآباد از اسکان شبانه ۱۵ تا ۲۰ بی‌خانمان و بی سرپناه در گرمخانه شهرداری این شهر خبر داد.

اعلام شیوه نامه جدید ارتقای شغلی در شهرداری تهران

محمد علی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از هموارشدن مسیر ارتقای شغلی همکاران در سطوح ارشد، خبره و عالی خبر داد.

حصارهای آبی‌رنگ مقبره الشعرا اردیبهشت ۱۴۰۲ برداشته می‌شود

حسین منیری فر، مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از تکمیل ضلع جنوبی مقبره الشعرای تبریز و برداشت تمامی حصارهای آبی رنگ معروف این بنا خبر داد.

برپایی نمایشگاه گل و گیاه بهاره در نهالستان شهرداری رفسنجان

محمدرضا حسینی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه بهاره در محل نمایشگاه دائمی نهالستان در آستانه سال نو خبر داد.‌

آغاز به کار دبیرخانه شهر هوشمند قزوین

سیدحامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی گفت: دبیرخانه شهر هوشمند با شعار قزوین آینده، قزوین هوشمند آغاز به کار کرد.‌

جمع‌آوری ۱۰ هزار تن خاک و نخاله از سطح شهر گرگان

احمد سالاری، معاون محیط زیست زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: ۱۰ هزار تن خاک و نخاله سطح شهر گرگان در ۴ ماهه اخیر جمع آوری و به معدن توسکستان انتقال یافته است.

کد خبر 634286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.