گاز هیچ‌کدام از مشترکان استان اصفهان قطع نشده است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه هیچ قطعی گازی در سطح استان نداریم، گفت: با توجه به عبور دو خط لوله سراسری انتقال گاز کشور از اصفهان، هیچ‌گونه افت فشار یا قطع گاز در اصفهان اتفاق نمی‌افتد.

محسن اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره گزارش‌های مردمی از قطعی گاز در برخی مناطق استان اصفهان، اظهار کرد: هیچ قطعی گازی در سطح استان اصفهان نداریم، مگر موارد خاص و ویژه که نشتی گاز وجود داشته باشد و برای برطرف کردن نشتی به صورت موقت گاز در یک محله قطع می‌شود.

وی افزود: با توجه به عبور دو خط لوله سراسری انتقال گاز کشور از اصفهان، هیچ‌گونه افت فشار یا قطع گاز در اصفهان اتفاق نمی‌افتد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: سرشاخه‌های شمال شرق و غرب خط گاز همچون مشهد ممکن است با مشکلات قطعی گاز مواجه شوند اما در استان اصفهان قطعی گاز فقط به علت تعمیرات ممکن است به وجود آید.

اصغرزاده اضافه کرد: هرگونه قطعی گاز برای تعمیرات از طریق صداوسیما و مخابرات به ساکنان مناطق مورد نظر از پیش اعلام می‌شود.

علت قطعی‌های احتمالی گاز، تعمیرات است

وی با تاکید بر اینکه در اصفهان قطعی گاز ناشی از برودت هوا و افت فشار نداریم، تصریح کرد: قطعی‌های گازی که از طرف مردم گزارش شده ناشی از تعمیرات مقطعی است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که در استان اصفهان صرفه‌جویی در مصرف گاز به نحوی افزایش یابد تا گازرسانی به مناطق شمالی کشور بهتر انجام شود.

کد خبر 634226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.