برگزاری آزمون‌ پایان ترم ۶۲ هزار دانشجو در اصفهان

مدیر آموزش دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز برگزاری امتحانات این مرکز علمی از چند روز گذشته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با ۲۶ واحد و مرکز دانشگاهی و حدود ۶۲ هزار دانشجو در حال برگزاری امتحانات نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ است.

مجید مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با ۲۶ واحد و مرکز دانشگاهی و حدود ۶۲ هزار دانشجو در حال برگزاری امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ است.

وی با اشاره به آغاز برگزاری امتحانات از شنبه _ بیست‌وچهارم دی‌ماه_ افزود: این آزمون‌ها با تدابیر ویژه ای در زمینه مصرف انرژی در ساعات اعلام شده به دانشجو، در تمام مقاطع و ۱۴ هزار و ۳۰۰ عنوان درس در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می‌شود.

مدیر آموزش دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، بیشترین حجم امتحانات پایان ترم نیم‌سال اول تحصیلی را مربوط به واحد اصفهان دانست و گفت: تمام آزمون‌ها با توجه به تدابیر و تمهیدات اعلام شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به رؤسای واحدها و مراکز در حال برگزاری است.

وی مهلت برگزاری امتحانات را تا سه‌شنبه _ششم بهمن‌ماه_ اعلام کرد و خاطرنشان کرد: انتخاب واحد نیم‌سال تحصیلی آینده از چهارشنبه_هشتم بهمن‌ماه_ آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه _ بیستم بهمن‌ماه_ ادامه خواهد داشت بنابراین به اساتید توصیه می‌شود نمرات را به موقع اعلام کنند تا خللی در انتخاب واحد دانشجویان ایجاد نشود.

کد خبر 634214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.