۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
معابر منطقه ۳ پایتخت باز شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات در حال برف‌روبی بودند و بسیاری از معابر منطقه سه پایتخت باز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز_دوشنبه بیست‌وششم دی_ در حاشیه بازدید و نظارت بر عملکرد سایت‌های برف‌روبی در پی بارش برف در مناطق شمالی تهران، اظهار کرد: حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در منطقه سه پایتخت در حال برف‌روبی بودند و بسیاری از معابر منطقه سه پایتخت باز هستند و هیچ مشکلی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ ساعت نیروهای منطقه سه تهران در حالت آماده‌باش بودند و این موضوع باعث شد هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی نداشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از سایت برف‌روبی منطقه یک تهران گفت: شهرداری منطقه یک تهران آمادگی کامل را برای برف‌روبی دارد، البته در ساعات اولیه بارش‌ها کمی مشکل وجود داشت اما به سرعت معابر اصلی و فرعی بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: توزیع نیرو و تجهیزات در منطقه یک به خوبی انجام شده و شرایط تحت کنترل بوده است و هیچ مسیری مسدود نشد.

نادعلی از اتاق مانیتورینگ حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یک، دو و سه پایتخت بازدید کرد و افزود: این مرکز رصد کامل تمامی معابر اصلی را به همراه داشت و مشکل ترافیکی در مناطق شمالی پایتخت نداشتیم‌.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران برای برف‌روبی آمادگی کامل داشته و این مسئله باعث شد مشکلی رخ ندهد و با همراهی «مهدی پیرهادی» رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از منطقه چهار پایتخت نیز بازدید کردم و در جریان روند خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه نیز در شب برفی پایتخت قرار گرفتم.

کد خبر 634189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.