فولاد خوزستان مشتری ثابت بازیکنان آلومینیوم اراک!

باشگاه فولاد خوزستان در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ‌ برتر فوتبال ایران، به‌دنبال جذب محمود قائدرحمتی و میلاد فخرالدینی از آلومینیوم اراک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از هفته گذشته آغاز شده است، باشگاه فولاد خوزستان به‌عنوان نخستین تیم توانست یک بازیکن جدید به‌خدمت بگیرد و روبرتو تورس اسپانیایی رسماً به جمع شاگردان جواد نکونام پیوست.

اما خریدهای باشگاه فولاد خوزستان همچنان ادامه خواهد داشت تا فهرست عنابی‌های خوزستانی برای نیم‌فصل دوم به‌ویژه مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط قرار گیرد و در کوران مسابقات به مشکلاتی برنخورند.

فولاد طی روزهای گذشته خواستار جذب محمود قائدرحمتی، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک، شد و حتی حاضر شد مبلغ هنگفتی برای وی پرداخت کند تا قائدرحمتی به فولاد خوزستان بپیوندد، اما باشگاه آلومینیوم با این انتقال مخالفت کرد و با توجه به اینکه سید مهدی رحمتی برای نیم‌فصل دوم به این بازیکن احساس نیاز کرده، باشگاه آلومینیوم اراک با این انتقال مخالفت کرده است‌.

البته درخواست فولاد خوزستان برای جذب بازیکنان آلومینیوم اراک در نیم‌فصل دوم تداوم دارد و شنیده می‌شود این باشگاه در جدیدترین درخواست خود از باشگاه اراکی، خواهان جذب میلاد شیخ‌فخرالدینی، مدافع راست باتجربه این تیم، شده است. فولاد در شرایطی به‌دنبال جذب فخرالدینی است که در سمت راست علاوه بر مهدی شیری، وریا غفوری را نیز در اختیار دارد. البته هنوز باشگاه آلومینیوم اراک به این درخواست واکنشی نشان نداده، اما به‌نظر می‌رسد با انتقال فخرالدینی به فولاد خوزستان نیز مخالفت کند.

کد خبر 634073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.